Cum se vede Lamborghini Urus pe circuit și câți români au cumpărat unul
Lamborghini Urus, ultimul produs al italienilor, este SUV-ul pe care toți și-l doresc, dar puțini îl pot avea. Departamentul de marketing al celor de la Lamborghini au dus un exemplar în competiția Super Trofeo Europe.
Un SUV Lamborghini Urus a fost transformat într-un lead car pentru competiția Super Trofeo Europe. Modelul ales pentru o ședință foto extarordinară ale cărei imagini au fost postate ulterior pe contul oficial de Facebook al Lamborghini are un motor V8 de 4.0 litri care produce 650 cai putere. Pe exemplar au fost lipite mai multe stickere, dar și logo-urile sponsorilor competiției Super Trofeo Europe.
În urmă cu câteva săptămâni, Lamborghini Urus a fost lansat și pe piața din România. Versiunea standard are un motor de 4 litri V8 cu o putere totală de 650 de cai putere. Prețul de pornire este de 206.000 de euro sau, dacă vi se pare mai accesibil, 960.190 de lei.
Lamborghini Urus se laudă cu șase moduri de rulare – Stradă, Sport, Corsa, Neve, Terra și Sabia, iar fiecare are setări distincte pentru direcție, suspensii sau diferențiale. Totodată, la viteze mai mici, roțile de pe spate virează în direcția opusă roților față, iar astfel SUV-ul celor de la Lamborghini poate fi manevrat mai ușor în spații înguste. Deși are o greutate de 2200 de kg, Urus accelerează de la 0 la 100 de km/h în doar 3,6 secunde. Modelul vine echipat cu anvelope marca Pirelli dezvoltate special pentru primul SUV din istoria Lamborghini.
Câți români și-au comandat deja Lamborghini Urus?
Mulți români își doresc să aibă un asemenea SUV în garaj. Și, pentru că au bani, 20 dintre ei și-au comandat deja modelul cu pricina care are o viteză maximă de 305 km/h. Prima unitate Urus va fi livrată unui client din țara noastră în a doua jumătate a anului 2018.